הדרכות נגישות השירות מכוונות למתן שירות איכותי ללקוחות עם מוגבלות וליצירת חווית שירות חיובית בקרב לקוחות אלה.
"תבונה ונגישות" פיתחה מודל להדרכת נגישות שירות לעובדים ומנהלים בארגוני שירות.
המודל עוסק בשינוי עמדות של נותני השירות כלפי לקוחות עם מוגבלות והקניית מיומנויות שירות נגיש המותאמות לארגון השירות ולאופי השירות הניתן בו.
מודל הדרכת נגישות השירות בנוי משלושה מימדים:
- התנסות חווייתית
- מידע על נגישות ואנשים עם מוגבלות
- מיומנויות שירות נגיש
ל"תבונה ונגישות" נסיון רב בפיתוח הדרכות נגישות התואמות את צרכי הארגון וסוגי השירותים שהוא מספק.
אמצעי ההדרכה כוללים סדנאות נגישות, הרצאות, פיתוח והפקת חומרי הדרכה, e-learning ועוד, הכל בהתאם לדרישות תקנות נגישות השירות ולצרכי הארגון.
צוות "תבונה ונגישות" מבצע הדרכות נגישות השירות במגוון ארגונים שירות פרטיים וציבוריים ומוסדות אקדמיים וכן קורס רכזי נגישות בשיתוף המכללה העסקית של איגוד לשכות המסחר.
אנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר דרך האתר או בטלפון 054-6610065